青宇

Lady (Live) - Kenny Rogers

Lady, I'm Your Knight In Shining Armor And I Love You

女人,我是你的白马王子,身披耀眼的铠甲,我爱你

You Have Made Me What I Am And.... I Am Yours....

你造就了我,我属于你

My Love, There's So Many Ways I Want To Say I Love You

我的爱,我想用多种方式告诉你,我爱你

Let Me Hold You In My Arms For...ever More....

让我永远将你拥入怀中

You Have Gone And Made Me Such A Fool

你却离开我,让我感觉自己象个傻子

I'm So Lost In Your Love

我如此迷失在你的爱里

And Oh, Oh, Oh, We Belong Together

噢,我们属于彼此

Won't You Believe In My Song?

你难道不信吗?

Lady, For So Many Years I Thought I'd Never Find You

女人,我想这么多年来我无须找你

You Have Come Into My Life And.... Made Me Whole....

你早已进入我的生命...让我完整

Forever Let Me Wake To See You Each And Every Morning

让我睁眼就可以看到你,在每一个早晨,永远

Let Me Hear You Whisper Softly In My Ear....

让我听到你在我耳边轻声细语

And In My Eyes.... I See No One Else But You

我的眼里除了你看不到任何人

There's No Other Love Like Our Love

没有一种爱可以和我们的相媲美

And Yes, Oh Yes, I'll Always Want You Near Me

是的,噢是的,我总希望你伴我左右

I've Waited For You For So Long....

很久以来我一直期待着你

Lady, Your Love's The Only Love I Need

女人,你的爱是我唯一需要的

And Beside Me Is Where I Want You To Be

我只要你靠近我

'cause, My Love, There's Somethin' I Want You To Know

因为,我的爱,我想让你知道

You're The Love Of My Life, You're My Lady

你是我生命中的爱恋,你是我的女人


评论

热度(1)